Saturday 14 July 2018

Pengedar Shaklee Teluk Intan; COD ke rumah; Konsultasi Terbaik Anda



PENGEDAR SHAKLEE TELUK INTAN
FOUNDER OF KHAULAH AL-AZWAR
MENTOR BISNES ONLINE
HiDup SiHaT PaSti BaHaGiA



Assalamualaikum w.b.t.

Masih mencari vitamin untuk kesihatan jangka masa panjang?

Atau mencari vitamin yang betul betul selamat dan berkesan?

Atau mencari vitamin yang benar benar bagus dan nak tahu bagaimana cara nak beli dan bagaimana cara nak makan?

Atau mencari idea untuk nak bisnes online, bisnes yang menjadi trend sekarang, bisnes yang semakin berkembang.

Nak mencari produk kesihatan atau nak mencari idea untuk berbisnes, boleh hubungi saya dan saya sedia membantu anda.

Dengan Shaklee, anda tidak akan lagi buntu atau tercari cari apa yang sesuai untuk anda dan berbaloi bila membelinya. Kerana Shaklee menawarkan produk:-
  • Penjagaan Kesihatan
  • Penjagaan Diri dan Kecantikan
  • Penjagaan Rumah
  • Pemakanan Sihat.

Bermula daripada membeli, merasa apa yang dibeli, suatu perubahan pada diri seterusnya berkeyakinan untuk menjual produk.

Atau  perlu untuk berbisnes online, mahu merubah kehidupan ke arah yang lebih baik dan terjamin? Anda boleh. Sesiapa sahaja boleh berjaya dengan bisnes online. Pokok pangkalnya, ada minat, ada semangat, ada rajin, tak takut pada cabaran-cabaran, berani tempuh apa jua onak dan duri, berdisiplin dan boleh berbisnes secara berpasukan.

 
Kenapa berpasukan? Kerana masing-masing boleh berkongsi idea atau pendapat bagaimana nak memajukan diri dalam bisnes dan boleh sama-sama bagi semangat, dorongan dan galakan pada rakan-rakan sepasukan.

Team Besar Kami-Ireach


 

Adakah kena ada modal yang banyak untuk bisnes online? Tidak semestinya. Bisnes Shaklee adalah satu satu bisnes online yang tidak perlukan modal yang banyak TETAPI dengan hanya bermodalkan  sebanyak RM68.90 dan kos penghantaran RM10.00 sahaja. 
 
 
Kenapa kena dapatkan produk Shaklee daripada saya?

 
1.  Produk kesihatan yang lebih terjamin dan tanpa ragu-ragu menjadikan saya dan keluarga masih mengamalkan shaklee sejak 2014 sehingga hari ini. Dah banyak produk kesihatan lain kami cuba amalkan namun Shaklee is the best. Tak mau dah tukar yang lain. 


2. Kebaikan produk, kelebihan produk, membuatkan saya semakin terpikat dan terinpirasi dengan #shakleeeffect  ditambah pula dengan Shaklee yang dah bantu saya dan ramai orang-orang diluar sana untuk  mencantikkan ekonomi keluarga.


3. Saya akan terangkan cara nak makan vitamin ikut aturan, saya akan hantar vitamin dari rumah ke rumah untuk kawasan sekitar disamping kita boleh kenal kenal dan tambah silaturahim.

 
4. Jauh daripada Teluk Intan? Mestilah saya boleh pos vitamin tu. Cara makan pun saya akan bagitau.  


Oh... Nak Bisnes Shaklee pun ada? Apakah kelebihan sekiranya berdaftar dalam team kami?

  • Diskaun sehingga 15% -25% untuk semua produk Shaklee
  • Peluang untuk jana pendapatan tidak kira aktif berbisnes atau sekadar makan sendiri
  • Nasihat tentang cara pengambilan atau pemakanan produk dengan betul
  • Ahli ahli kumpulan yang sentiasa memberi semangat dorongan untuk terus maju dalam bisnes
  • Ada bermacam proffession di dalam kumpulan contoh: Doktor, Peguam, Nutritionist, Pharmacies
  • Bonus setiap bulan tak pernah mis
  • Sentiasa ada kelas kelas secara offline atau online  untuk tambahkan lagi ilmu nutrisi atau ilmu tingkatkan bisnes
  • Kelas kelas tersebut ada yang percuma, ada yang berbayar. Setakat saya hadir kelas sebelum ni, hanya RM10.00 sahaja. Kelas percuma, banyak ilmu yang kita dapat. Kelas berbayar apatah lagi. 
Bonus yang akan dapat.
 
Ramai yang pm saya berminat nak jadi ahli tapi nak daftar ahli secara percuma. Boleh tak? Boleh tetapi anda harus membuat pembelian mana mana produk di mana kiraan uv produk yang dibeli mencecah 200uv. Untung?

  • Dapat cash bonus
  • Dapat untung runcit
  • Percuma yuran ahli
  • Percuma kos postage

 

 

Saya Aida, Pengedar Shaklee yang menjual produk kesihatan dan produk barangan rumah yang mana sumbernya daripada tumbuh tumbuhan semulajadi tanpa bahan tiruan di mana pemprosesannya telah melalui ujian klinikal dan telah diuji secara ekstensif daripada syarikat vitamin lain untuk pastikan keselamatan dan keberkesanan produk.

Dan saya ingin membantu rakan rakan di luar sana yang sedang mencari penyelesaian kepada masalah kesihatan, yang ada masalah ekonomi, yang sedang mencari apa bisnes yang boleh menjamin masa depan, yang menjamin kesihatan yang lebih baik untuk jangka masa panjang, dan yang boleh mencantikkan ekonomi keluarga.  



Jadi hubungi saya ye.... bye....


Khaulah Al- Azwar

Pejuang islam/Pahlawan Muslimat yang mempunyai kekuatan jiwa dan fizikal. Bangkit dan terus bertempur untuk satu kemenangan.


Berminat nak jadikan saya Mentor Bisnes anda? Atau Berminat nak dapatkan produk Shaklee daripada saya?
Hubungi saya di WhatSAPP www.wasap.my/60176478272
Fb: rul aida muda
Fb page: vitaminsihatcergas
Ig : raidarizal

COD: Teluk Intan, Langkap, Simpang Empat, Bagan Datok, Kg Gajah
POS: Seluruh Malaysia











                                 

No comments:

Post a Comment