Monday 12 February 2018

Kenapa Saya Geram Dengan Shaklee

3 SEBAB KENAPA  SAYA GERAM, SAKIT HATI DENGAN SHAKLEE





Shaklee adalah satu syarikat yang mengeluarkan produk Rumah Sihat, Cantik Sihat, Nutrisi Sihat dan Berat Badan Sihat yang Selamat, Berkesan dan Mesra Alam.

Shaklee akan memastikan setiap produk yang dihasilkan adalah yang terbaik dan membantu orang-orang diluar sana untuk mendapatkan produk yang betul-betul menjamin kepuasan anda.


1. Shaklee adalah Always Safe
  • Menjalani ujian kawalan lebih 100,000 setiap tahun untuk memastikan produk betul-betul selamat
  • Lebih 350 ujian pencemaran dilakukan terhadap setiap bahan botani untuk KEASLIAN LEBIH TERJAMIN
  • Mendapat pengesahan dari pihak ketiga yang tidak dilakukan oleh syarikat nutrisi lain
  • 100% kepuasan dijamin


2. Shaklee adalah Always Green
  • Tiada bahan peluntur
  • Tiada bahan terlarang
  • Tiada filter tersembunyi
  • Tiada campuran bendasing
  • Tiada pewarna atau lemak trans
  • Tiada pemanis tiruan
  • Tiada perisa tiruan
  • Tidak menjalani ujian terhadap haiwan

3. Shaklee Adalah Always Work
  • USD 300,000 dilaburkan untuk Research and Development (R&D)
  • Diterajui oleh 60 orang saintis

  • Mempunyai Landmark Study
  • Lebih 100 laporan saintifik diterbitkan
  • 55 paten dan paten yang masih pending kelulusan



 sumber : shaklee


Atas sebab-sebab inilah saya memilih Shaklee untuk Berbisnes.

Sebelum ini dah banyak saya join bisnes bisnes ni tapi satu pun tak curi hati saya, tak lekat di hati saya.

Adakah sebab saya tak enjoy?

Adakah sebab ia tiada memberi pulangan pada saya?

Adakah sebab ia mengongkong hidup saya?

Adakah sebab ia tidak memberi kepuasan kepada saya?

Adakah sebab ia tidak dapat membantu orang lain untuk dapat apa yang saya dapat?


Namun dalam Shaklee ia banyak memberi saya

Kepuasan

Enjoy

Ada pulangan

Ada hasil

Boleh bantu orang untuk dapat apa yang saya dapat

Hidup lebih sihat

Hidup lebih selesa

Lagi?

Nantikan entry saya yang seterusnya bertajuk "Kenapa Saya Memilih Shaklee Untuk Berbisnes".



Sebarang pertanyaan atau ingin mendapat konsultasi boleh terus menghubungi saya di WhatSAPP www.wasap.my/kekda
email:  raidama
Fb page: Raidamama vitamin
Ig : rulaidamuda
COD: Teluk Intan, Langkap, Simpang Empat, Bagan Datok, Kg Gajah
POS: Seluruh Malaysia





 

No comments:

Post a Comment