Thursday 31 May 2018

Cara Atasi Hidung dan Mata Gatal serta Mata Berair


 

Pernah tak alami bersin pagi pagi, gatal hidung, hidung tersumbat, mata berair, gatal gatal  pada mata atau dengkuran yang kuat semasa tidur?
 
Haa, sekiranya ada, ini adalah tanda tanda awal resdung. 

Sebab apa ianya terjadi? Sebab sesetengah orang alahan pada perubahan cuaca, tak tahan habuk persekitaran atau  alahan pada makanan laut (seafood).

Walaubagaimanapun, sekiranya tanda tanda ini ada pada anda, anda hendaklah  cegah dari awal untuk mengelakkan daripada resdung yang kronik. Resdung yang kronik boleh menyebabkan pekak, mengundang maut akibat komplikasi pada otak, atau jangkitan telinga dan tonsil.

 
KELUARGA KAMI

Suami saya dan anak anak saya ada masalah resdung.

Dulu, suami kerap bersin setiap pagi dan setiap kali bersin ia mengeluarkan baru yang kurang menyenangkan. Sehinggalah suami consume Vitamin C SHAKLEE bermula tahun 2014 tak sampai setengah tahun amalkan vitamin, kesihatan semakin pulih dan dah kurang setiap pagi.
 
Anak saya pula , tiap kali bila makan seafood, mata berair dan gatal. Selepas saya bagi diaorang Vitamin C , Alhamdulillah, gatal gatal dan berair pada mata semakin pulih.

Juga, anak saya pernah menjalani operate membuang tonsil. Dulu kerap demam, kerap tak pergi sekolah. Kini selepas pembedahan tonsil, saya sentiasa bekalkan anak dengan Vitamin C. Alhamdulillah, anak dah kurang demam dan tidak mudah jatuh sakit seperti sebelum ini.

Jadi, anda nak makan seafood tapi takut gatal gatal mata atau anda kuat alahan seafood? Kita atasi dengan Vitamin C terbaik iaitu Vitamin C Shaklee




Dapatkan Vitamin C dengan menghubungi saya di WhatSAPP www.wasap.my/60176478272
Fb: rul aida muda
Fb page: vitaminsihatcergas
Ig : raidarizal
COD: Teluk Intan, Langkap, Simpang Empat, Bagan Datok, Kg Gajah
POS: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment