Friday 19 January 2018

Kenapa perlu kembangkan bisnes online

KENAPA PERLU KEMBANGKAN BISNES SHAKLEE






Sebelum mengenali Shaklee, saya tidak pernah berbisnes online. Walaupun pekerjaan saya yang setiap hari berjumpa dengan ramai orang, menyelesaikan masalah orang namun saya tetap rasa malu untuk berbisnes online. Lagipun saya tiada ilmu dalam dunia Shaklee.

Sehinggalah saya terbeli set kurus shaklee untuk suami tersayang, disusuli pula dengan set kesihatan optimum, penyelesaian kepada masalah gastrik untuk saya, set kehamilan, set berpantang dan sekarang saya mengamalkan set penyusuan

Saya sangat berpuas hati dengan vitamin-vitamin ini kerana kami sekeluarga mendapat banyak manfaat daripada produk-produk yang dikeluarkan.

Pelanggan yang paling lama membeli dan meneruskan pengambilan produk kesihatan shaklee ini adalah kawan suami saya. Kisahnya bermula pada 7 NOVEMBER 2016 dengan pembelian set kurus shaklee iaitu, ALFALFA, LECITHN, dan OMEGAGUARD.

Sehingga sekarang, beliau masih setia dengan OMEGAGUARD. Setiap bulan beliau akan memberi pesan kepada saya untuk membeli OmegaGuard. Dan beliau pula telah pun berjaya mempengaruhi kawannya untuk membeli OmegaGuard.

Apa yang best sangat Omega tu sehingga beliau dapat mempengaruhi kawan beliau ni? Kedua-dua kawan suami membeli OmegaGuard atas sebab kerana:
✅Ia membantu menurunkan tekanan darah tinggi
✅Ia membantu menurunkan kolestrol jahat
✅Ia membantu mengawal kandungan gula dalam badan.

Jadi saya fikir, saya tak boleh berhenti daripada membuat bisnes online Shaklee.

Kenapa saya perlu berjuang untuk mengembangkan lagi bisnes shaklee ni?

Ini kerana:

✅kita perlu kepada pemakanan tambahan kerana makanan tambahan ini adalah makanan pelengkap kepada kekurangan nutrisi yang diperlukan oleh badan kita secara harian  kerana sekiranya ada mana-mana kekurangan nutrisi dalam pengambilan makanan harian ia boleh menyebabkan penyakit.

✅semua produk yang dikeluarkan oleh shaklee adalah SELAMAT, BERKESAN DAN MESRA ALAM.

✅ia juga dapat membantu orang-orang diluar sana yang ingin menjana pendapatan sampingan dengan menjual produk shaklee. Tak perlu modal yang banyak malah dapat membantu orang-orang yang tidak berkemampuan untuk memulakan bisnes online.

Oleh yang demikian, saya kena kembangkan lagi ilmu bisnes shaklee ini kepada masyarakat di luar sana kerana banyak manfaat yang kita dapat daripadanya.

Kepada yang ingin memulakan perniagaan bisnes online shaklee, boleh menghubungi saya di www.wasap.my/60132171534
atau

email:  Kedai Kekda
Fb: rul aida muda
Fb page: Raidamama vitamin
Ig : rulaidamuda




No comments:

Post a Comment