Friday 30 March 2018

Pilihan Set Hamil untuk ibu kekal cantik dan bertenaga

PENGAMBILAN MAKANAN TAMBAHAN SEMASA HAMIL MENJADIKAN SAYA LEBH CANTIK, SIHAT DAN KEKAL BERTENAGA 
 
 

Vitamin atau makanan tambahan untuk ibu ibu semasa hamil adalah sama dengan Vitamin di dalam pantang bersalin dan Vitamin untuk penyusuan.

Vitamin yang tidak habis dimakan semasa hamil boleh dibawa kepada semasa berpantang dan ke bulan seterusnya sama ada masih menyusu bayi atau tidak, selagi belum sampai tarikh luput dan boleh untuk meneruskan pemakanan vitamin kerana vitamin ini fungsinya adalah untuk memberikan dan meningkatkan tahap kesihatan seseorang serta untuk mengelakkan tubuh badan daripada sebarang penyakit.

Dalam Shaklee, terdapat banyak pilihan vitamin Set Hamil yang boleh ibu ibu pilih. Ada Set Hamil Bajet dan ada Set Hamil Lengkap bergantung pada pilihan ibu ibu.
 
Walaubagaimanapun, Set Hamil Lengkap akan memberikan kesan yang lebih bagus dan lebih baik berbanding Set Hamil Bajet.
 
Antara pilihan tersebut ialah:-
 
PILIHAN 1
 
 
 
PILIHAN 2

 
 
 

PILIHAN 3

 
 
 PILIHAN 4

 
 
PILIHAN 5

 
 
Bye..... Selamat BerVitaMIN

 
Fungsi setiap Vitamin Hamil ada dibincangkan di dalam Set Hamil anak ke-5

Saya amat berterima kasih kepada biras saya yang telah memperkenalkan kepada saya Shaklee. Sejak daripada itu, saya masih bersama Shaklee dan masih mengamalkan Vitamin Shaklee dalam kehidupan hari hari.
 
 Sebarang pertanyaan atau ingin mendapat konsultasi atau membeli Vitamin boleh terus menghubungi saya di WhatSAPP www.wasap.my/60132171534
Fb: rul aida muda
Fb page: vitaminsihatcergas
Ig : raidarizal

COD: Teluk Intan, Langkap, Simpang Empat, Bagan Datok, Kg Gajah
POS: Seluruh Malaysia
 


 


No comments:

Post a Comment