Sunday 25 March 2018

Daftar Ahli Shaklee 2018 dan Kenapa Kena Pilih Shaklee untuk berbisnes

BELIAN PRODUK DENGAN HARGA MURAH

 

Tahun 2014, saya terpengaruh dengan tawaran belian Energising Soy Protein (ESP) beli 5 percuma 1. Jadi tanpa berlengah, saya terus daftar ahli dan terus beli ESP tersebut dengan harga ahli. Penjimatan berganda.
 
Rasa happy, seronok, puas hati, banyak sangat beza harga..Dahla dapat murah, bonus setiap bulan pun dapat sekiranya cukup syarat. Eh bukan bonus je. Tapi untung runcit beb. Siapa tak nak, free2 je dapat RM20.00. Lepas la makan kat oldtown satu set. Jadi di sini saya ingin mengajak anda semua untuk daftar ahli shaklee bersama saya "RAIDA'S LEGACY".
 
  1. Pembayaran dengan hanya RM68.90 dan postage RM10.60 untuk Semenanjung
  2. Pembayaran dengan hanya RM68.90 dan postage RM21.20 untuk Sabah dan Sarawak
  3. Apakah kelebihan sekiranya berdaftar bersama kami?
  • Diskaun sehingga 15% -25% untuk semua produk Shaklee
  • Peluang untuk jana pendapatan tidak kira aktif berbisnes atau sekadar makan sendiri
  • Nasihat tentang cara pengambilan atau pemakanan produk dengan betul
  • Ahli ahli kumpulan yang sentiasa memberi semangat dorongan untuk terus maju dalam bisnes
  • Ada bermacam proffession di dalam kumpulan contoh: Doktor, Peguam, Nutritionist, Pharmacies
  • Bonus setiap bulan tak pernah mis
  • Sentiasa ada kelas kelas secara offline atau online  untuk tambahkan lagi ilmu nutrisi atau ilmu tingkatkan bisnes
  • Kelas kelas tersebut ada yang percuma, ada yang berbayar. Setakat saya hadir kelas sebelum ni, hanya RM10.00 sahaja. Kelas percuma, banyak ilmu yang kita dapat. Kelas berbayar apatah lagi.

 
 
 
Bolehkah kalau saya tak nak bayar yuran ahli tapi nak jadi ahli?
 
Boleh tetapi anda harus membuat pembelian mana mana produk di mana kiraan uv produk yang dibeli mencecah 200uv. Untung?
  • Dapat cash bonus
  • Dapat untung runcit
  • Percuma yuran ahli
  • Percuma kos postage
 
 

Jadi, come join us.............



Sebarang pertanyaan atau ingin mendapat konsultasi atau membeli boleh terus menghubungi saya di WhatSAPP www.wasap.my/60132171534
Fb: rul aida muda
Fb page: vitaminsihatcergas
Ig : raidarizal

COD: Teluk Intan, Langkap, Simpang Empat, Bagan Datok, Kg Gajah
POS: Seluruh Malaysia


No comments:

Post a Comment