Wednesday 21 March 2018

Testimoni Nutriferon (baik pulih demam dengan cepat)

KENAPA RAMAI SUKA NUTRIFERON

 
Tersangatlah penting untuk kita meningkatkan keupayaan sistem imun @ sistem pertahanan badan agar dapat bekerja dengan baik pada tubuh. Jika sistem imun bekerja dengan sempurna pada tubuh, kita tidak akan mudah dijangkiti virus atau pelbagai penyakit yang menular. 
 
Orang sangat takut bila demam terjadi terutama bila suhu tinggi dan tidak turun. Demam satu hari dah makan ubat tapi tiba tiba terkena sawan tarik. Atau demam denggi yang sangat orang takut.
 
Minggu lepas anak saudara terkena sawan tarik akibat demam yang melampau. Tak sangka demam tersebut membawa kepada sawan tarik walaupun dalam pada bekalkan ubat demam kepada anak tersebut.
 
Anak tersebut terus dimasukkan ke hospital dan sehingga hari ni 22 Mac 2018, anak tersebut masih di rawat di hospital. Pengalaman melihat anak tersebut sehingga keluar buih daripada mulutnya dan menjadikan anak tersebut lemah dan tidak bermaya selepas kejadian tersebut.
 
Ikhtiar untuk tambah imuniti badan dan mempercepatkan suhu demam turun boleh diikhtiarkan dengan NUTRIFERON.
 
 
 
 
 

 
Antara testimoni ibu ibu yang telah mengamalkan nutriferon untuk tambah imuniti  badan adalah:-
 












 

Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada semua.
Sebarang pertanyaan atau ingin mendapat konsultasi atau membeli boleh terus menghubungi saya di WhatSAPP www.wasap.my/60132171534
Fb: rul aida muda
Fb page: vitaminsihatcergas
Ig : raidarizal

COD: Teluk Intan, Langkap, Simpang Empat, Bagan Datok, Kg Gajah
POS: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment