Saturday 31 March 2018

Testimoni Set Hamil Shaklee

PANDANGAN IBU-IBU YANG MENGAMALKAN SET HAMIL SHAKLEE
 
 
Ibu-ibu mesti tertanya tanya kan adakah set HAMIL shaklee ini boleh memberikan ibu-ibu kepuasan hati sama ada dari segi wang ringgit atau memberikan serta meningkatkan tahap kesihatan yang bagus kepada ibu dan bayi di dalam kandungan.
 
Ini kerana  wang ringgit yang dilaburkan untuk membeli vitamin-vitamin ini bukanlah sedikit tapi dalam jumlah yang banyak.
 
Saya pun, pada mulanya agak berkira-kira untuk membeli vitamin-vitamin ini. Setelah bertanya pada rakan rakan doktor yang juga mengamalkan set pantang ini, saya jadi berkobar-kobar untuk  membeli set hamil shaklee.
 
Antara testimoni ibu-ibu yang telah mengamalkan vitamin-vitamin ini adalah:-
 
 
TESTIMONI 1
 
 
TESTIMONI 2
 
 
 
 
TESTIMONI 3
 
 
 
Saya mengambil VITAMIN  Set Hamil pada kandungan ke-5. Proses kehamilan yang begitu lancar, tiada masalah yang pada asalnya saya mempunyai rekod HB rendah dan tekanaan darah rendah. 
 
Jadi, jom ibu ibu ceriakan kehamilan dengan Set Hamil Shaklee
 
Bye.... Jumpa Lagi...
 
 


 Sebarang pertanyaan atau ingin mendapat konsultasi atau membeli Vitamin boleh terus menghubungi saya di WhatSAPP www.wasap.my/60132171534
Fb: rul aida muda
Fb page: vitaminsihatcergas
Ig : raidarizal

COD: Teluk Intan, Langkap, Simpang Empat, Bagan Datok, Kg Gajah
POS: Seluruh Malaysia
 


No comments:

Post a Comment