Saturday 7 April 2018

DETOX Membantu Memulihkan Penyakit Resdung (alahan @makanan laut)

 
RESDUNG PULIH DENGAN SET DETOX SHAKLEE
 


Pernah alami gatal gatal hidung tak? bersin? tak boleh makan seafood, ayam, bila makan asyik menggaru, naik bengkak bengkak kat muka...

Kisah 1


Dulu sebelum join satu pejabat dengan suami, saya bekerja di satu tempat di mana setiap hari saya akan nampak rakan sekerja saya
akan makan nasi berulamkan sayur sayur sahaja.


Dan sayur tersebut hanya direbus sahaja. itulah dia hari hari..

Dia sangat allergik dengan seafood. Bila tengok dia menggaru hampir setiap masa, saya jadi kesian...

Saya pun menasihati beliau untuk mencuba vitamin shaklee.."SET DETOX”. Mudah mudahan kawan saya itu mencuba set detox shaklee suatu hari nanti.

 
Kisah 2

 
Seorang sahabat juga mencuba Set Detox Shaklee untuk menyelesaikan masalah dirinya yang selalu sangat terkena serangan Asthma.
 
Alhamdullilah sejak mengambil set detox shaklee, beliau kini sudah kurang serangan asthma.

Perjalanan detox  beliau selama 7 hari adalah sangat mencabar.
 
Mencabar kerana body adjustment namun nasib baik hanya 3 hari terawal sahaja.

Perkara yang dialami ialah gatal hidung dan berair teramat setiap pagi bangun tidur, sampai kan nak kena serangan asthma. tapi nasib tak kena..

Namun, beliau tetap teruskan dengan detox tersebut sehingga lah habis..

Dan perubahan yang berlaku adalah:
1. hidung dah tak gatal
2. alergik habuk tak ada
3. bersin setiap pagi takde sampai kena Asthma
4. double chin dah tak ada
5. lilitan pinggang kurang 2 inci
6. berat turun 2kg

Kisah 3

 

NAK MULAKAN DETOKS TAPI TIDAK TAHU BAGAIMANA NAK MULA?

Boleh terus menghubungi saya di WhatSAPP www.wasap.my/60132171534
Fb: rul aida muda
Fb page: vitaminsihatcergas
Ig : raidarizal
COD: Teluk Intan, Langkap, Simpang Empat, Bagan Datok, Kg Gajah
POS: Seluruh Malaysia
 

No comments:

Post a Comment