Sunday 29 April 2018

Set Penjagaan Muka "Youth" Selamat untuk Kulit Berminyak, BerJerawat & Bermasalah Teruk

 

KENAPA YOUTH SKINCARE SELAMAT?

 
 
 
Ingin saya kongsikan  kisah saya  yang akhirnya telah bertukar  produk penjagaan muka ke  YOUTH skincare. Boleh baca saya guna youth




  
 
KENAPA YOUTH SKINCARE SELAMAT?


1) keberkesanan produk terbukti melalui Kajian Klinikal dengan mengggunakan SKIN AGE INDEX
 

✅100% wanita nampak lebih muda berbanding 4 minggu sebelum menggunakan youth


✅ selepas 12 minggu menunjukkkan 10 tahun lebih muda dari umur asal
 
✅ kulit semakin cerah dan tegang

✅tekstur bertambah baik

✅ pengurangan garisan dan kedut kedut halus
 


2) Lebih istimewa dan berbeza dengan produk lain


✅ 100% bersumberkan tumbuhan semulajadi


✅ tidak menggunakan sumber haiwan DAN tidak diuji ke atas haiwan
 

✅ sesuai dengan kulit sensitif, tiada bahan kimia, diperbuat daripada tumbuhan semulajadi.. 8 tahun dibuat ujikaji sebelum dipasarkan
 
✅ jaminan tiada alahan kulit

✅ diuji oleh dermatologi dan oftalmologi


✅ selamat digunakan kepada ibu hamil


✅ boleh diguna seawal 20 an



 3) Kesan Seawal 4 minggu

✅ lubang bekas jerawat berkurang


✅ jeragat semakin pudar

✅ tona kulit semakin sekata

✅ garis halus semakin hilang.




Inilah tumbuh tumbuhan yang ada dalam youth


KENAPA KENA PAKAI SKINCARE?


1- untuk menghilangkan kotoran diwajah
2- untuk menyegarkan muka
3-untuk menutup liang liang pori
4-untuk melembapkan kulit wajah dengan cuaca yang tidak menentu, sinaran matahari, pencemaran alam
5-mengelakkan muka berminyak
6-skincare membekalkan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh kulit wajah



 



Youth skincare sesuai bagi orang macam kita sebab formulasi SPF 50 sesuai untuk kulit kita yang terdedah dengan cuaca yang panas dan lembap sepanjang tahun.Jadi, percayalah cakap saya, memang bagus sangat sangat. Kalau nak tau, saya ni seorang yang agak berjimat tau, susah nak beli yang mahal mahal ni tapi dengan youth ni saya rasa alahai lemahnya aku ...

Antara testimoni pengguna youth kongsikan boleh baca di testimoni

 

 


Nak beli dengan harga murah atau dengan harga yang lebih jimat, anda hendaklah mendaftar ahli Shaklee terlebih dahulu dan saya sedia membantu anda.


Sebarang pertanyaan atau ingin mendapatkan youth, boleh terus menghubungi saya di WhatSAPP www.wasap.my/60176478272
Fb page: vitaminsihatcergas
Ig : raidarizal
COD: Teluk Intan, Langkap, Simpang Empat, Bagan Datok, Kg Gajah
POS: Seluruh Malaysia



No comments:

Post a Comment