Saturday 28 April 2018

Tiada Lagi Masalah Kulit Berjerawat dan Berminyak

 

KENAPA SAYA TUKAR SET KECANTIKAN MUKA KEPADA YOUTH SKINCARE

 


Bertemu lagi kita pada perkongsian yang seterusnya.

Saya memang dah lama mencari pencuci muka yang bagus, yang tiada bahan kimia, yang tak rosakkan muka sebab muka saya yang berminyak, berjerawat dan kesan lubang jerawat. Macam macam produk saya telah cuba. Sampaikan satu produk tu saya beli di Farmasi pun tak sesuai dengan muka. Bukan murah tapi mahal jugak la bagi saya.

Nak tau tak ia jadi apa bila saya pakai produk tu? Kulit muka rasa gatal gatal, rasa sembap, bengkak, merah merah macam pakai blusher.. YA Allah , tak tau nak cakap, padahal baru seminggu pakai tu.. lepas tu saya stop sebulan tak pakai apa apa produk. Just cuci muka dengan sabun beras je. Dulu kan glamour sabun beras 
Tu la sebab saya amat berhati hati bila nak membeli produk muka.

Nak memiliki set kecantikan “youth” rasa tak tercapai pada mulanya sebab harganya yang sangat mahal. Tapi walaupun mahal ramai je orang beli. Termasuklah saya, rasa macam mimpi apabila suatu hari, suami cakap “yang, order cepat youth tu, saya dah transfer duit kat awak”. Alhamdulillah terima kasih pada suami.
 
Suami saya ni bukan senang senang je bagi duit untuk beli barang barang kecantikan ni. Disebabkan dia tahu yang produk shaklee is the best, jadi dia bagi la apa yang isteri dia nak...
 


 
Ini full set bagi kulit yang bermasalah dan saya guna full set ini.

Tapi kan, jika seseorang tu dah ada set penjagaan muka, perlu ke tukar produk ke youth skincare ni? Yang ada sekarang ni tak bagus ke?
 
Bagi saya ikut la mana mana. Yang penting produk yang dibeli tak membahayakan, dah dibuat ujikaji, tiada bahan kimia dan selamat digunakan. Sebab ada je produk mahal di pasaran akhirnya telah sampai ke proses saman menyaman. Ala, beli je youth skincare ni, Insya Allah selamat.

Bagi yang nak mencuba dan dia mampu untuk dapatkan youth, boleh beli. Yang tak mampu, jangan pulak paksa suami sampai merajuk, tak masakla, tak kemas rumah la.
 


ADA CARA TAK JIKA Tak nak susahkan suami tapi nak pakai youth?

 

Haa,, meh join ahli bawah saya.. confirm tak menyesal... beli youth dengan harga ahli amatlah berbaloi baloi... muka bertambah licin, cantik, segar, dapat bonus lagi kak...
 


Ramai kawan kawan saya yang pakai youth katanya puas hati, berbaloi dan yang pasti tak segan tak malu nak share kat orang lain sebab kesian kat orang orang ni yang banyak kali tukar produk tapi tak dapat pun apa yang dia nak..malah duit dah abis ribu ribu ni.
 


 

Jadi, percayalah cakap saya, memang bagus sangat sangat. Kalau nak tau, saya ni seorang yang agak berjimat tau, susah nak beli yang mahal mahal ni tapi dengan youth ni saya rasa alahai lemahnya aku ...

Nak tau tak kenapa saya cakap YOUTH ni selamat? Boleh baca youth selamat


 


Nak beli dengan harga murah atau dengan harga yang lebih jimat, anda hendaklah mendaftar ahli Shaklee terlebih dahulu dan saya sedia membantu anda.

Sebarang pertanyaan atau ingin mendapatkan youth, boleh terus menghubungi saya di WhatSAPP www.wasap.my/60176478272
Fb page: vitaminsihatcergas
Ig : raidarizal
COD: Teluk Intan, Langkap, Simpang Empat, Bagan Datok, Kg Gajah
POS: Seluruh Malaysia

 
 

No comments:

Post a Comment