Friday 13 April 2018

Kenapa Pilih dan Setia Dengan Shaklee

KENAPA SAYA YAKIN DENGAN SHAKLEE?

 

 
Rezeki Allah luas.
 
Bukan shaklee yang bagi tapi rezeki Allah yang bagi.
 
"Selepas ribut berlalu, langit akan cerah bercahaya"
 
Datang angin ribut kencang, laut bergelora ...nak juga setia walaupun banyak kali cubaan cubaan untuk stop, cacian atau hasutan di situ.... sebab dah yakin sangat bisnes ni tak salah... betul dah apa yang dibuat....
 
Bukan saya seorang yang cakap, ramai golongan proffesional dalam team kami..sekiranya bisnes ni tak betul, salah dah lama bisnes shaklee ni lenyap dari Malaysia.
 
Sebab apa yakin sangat ni? Tak boleh berubah kat bisnes lain ke?
 
🧚‍♀️ shaklee adalah vitamin yang dah 100 tahun dipasaran.. tahun 1915 adalah multivitamin pertama yang dikeluarkan
 
🧚‍♀️ vitamin shaklee inilah yang digunakan oleh para atlit sukan Olimpik

🧚‍♀️ angkasawan nasa pun guna vitamin shaklee

🧚‍♀️ shaklee dah publish lebih 131 dah kajian saintifik

🧚‍♀️ ada Landmark Study lagi

🧚‍♀️ banyak vitamin yang dah dipatenkam


(supaya tiada orang lain tiru) - contoh vivix
 
Bila minat ada, sentiasa nak mencari, tambah mana yang kurang, bertanya pada yang pakar, banyakkan membaca, INSYA ALLAH, dengan sendirinya cinta untuk nak berbisnes semakin kuat.
 
Ting ting ting tong, grup ni berbunyi, ting ting tong grup tu pulak, kang ting tong lagi. Eh awak tak runsing ke banyak benor grup ni? Tiba tiba soalan tu muncul dari seseorang.
 
Jawapan saya? Tak, tak runsing sikit pun, dulu ye tapi sekarang dah pandai manage, buat bila hati lapang, buat dalam keadaan tenang lepas tu berserah. Ok kan?
 
Percaya dakkk dalam satu hari saya tak pernah pun sunyi dari bincang, sembang atau baca apa apa pasal shaklee... ye la bisnes kita kan... mana boleh senyap...
 
Jadi, anda minat nak berbisnes?

Anda ingin menjana pendapatan keluarga?
 
Anda ingin membantu suami tambah pendapatan?
 
Anda ingin membalas jasa jasa ibu bapa anda?

Sertai saya atau team saya. Kami sedia membantu....




NAK BISNES TAPI TIDAK TAHU BAGAIMANA NAK MULA?

Boleh terus menghubungi saya di WhatSAPP www.wasap.my/60132171534

Fb: rul aida muda
Fb page: vitaminsihatcergas
Ig : raidarizal
COD: Teluk Intan, Langkap, Simpang Empat, Bagan Datok, Kg Gajah
POS: Seluruh Malaysia



No comments:

Post a Comment